22 Ağustos 2010 Pazar

Güne Güzel Uyanmak Üzerine: Flash Tv

Uykudan uyanmak. Hayattaki en tatsız üç, beş olaydan biri. Gece uykusu, gün içi şekerlemesi, göz dinlencesi. Hepsi aynı, hepsinin sonu kötü. En kötüsü sabaha uyanmak tabi. Peki ya güzel uyanmak? Pek tabi mümkün. 2 şekilde hemde.

1. İç Etkenler Sebebiyle Güzel Uyanış

Kısa ve nettir. Kabustan uyanmaktır. Yakının öldüğü rüyalar başını çekmekle birlikte, canavarlarca kovalanmak, yüksekten düşmek, sevdiğin kızın abi demesi, hatta başkasıyla olması, birilerine bir şekilde ağır kepaze olmak ve bütün bu kabusların sonunda uyanıp derin bir oh çekmek.

2. Dış Etkenler Sebebiyle Güzel Uyanış

Bunun için birçok örnek sayılabilir. Geneli uyandırılış biçimi ve o gün yapılacak heveslendirici işlerle alakalıdır.

İşte bu noktada canımızdan can, Flash Tv miz devreye girer benim hikayemde. Bir yıldır evden uzak oluşum ve hayatımı bir yurt odasında geçirişim sebebiyle, benim için evin en değerli yanı, televizyon karşısı koltukta uyumak olur, eve dönüşlerimde. Yine bir televizyon karşısı sızışımın sabahı televizyondan gelen 'manolya' çığırışlarıyla uyandım. Çapaklarından arınamamış gözlerimle ne olup bittiğini çözmeye kalkmadan Sadri Alışık'ın sesi olduğunu anlayıp yüzümü bile yıkamadan ses verdim televizyona. Sonra pıtıkladım tabi göz çapaklarımı. Flash Tv nin sabah kıyağı güldürdü yüzümü. Turist Ömer Boğa Güreşçisi. Uzay serisinden sonra en sevdiğim.







Turist Ömer

Amaneeeeey
Turist Ömer derler benim adıma, adıma
Pişman olur bakmayanlar tadıma
Amaneey
Sabahları bi kadeh, akşamları beş kadeh
Neşemi de bulunca dalgamada bakarım
Amaneey
Amaneeeeey
Sokaklarda aylak aylak gezerim, gezerim
İzmaritin kralını seçerim
Amaneey
Trafikten çakarım
Kıyak oto yıkarım
Hiç bi işte tutunmam hepsindende bıkarım
Amaneey
Amaneeeeey
Güzel kızlar hepsi benim peşimde, peşimde
Topar tomar paracıklar cebimde
Amaneey
Turist Ömer diyorlar
Birbirlerini yiyorlar
Tatlım canım diyerek peşimden geliyorlar
Amaneey
Amaneeeeey
Turist Ömer derler benim adıma, adıma
Pişman olur bakmayanlar tadıma
Amaneey
Sabahları bi kadeh, akşamları beş kadeh
Neşemi de bulunca dalgamada bakarım
Amaneey.


Huzur içinde yat Sadri Alışık.

3 yorum:

  1. tüm yazılarına yorum yapmak istiyorum çılgınlar gibi. yapabilir miyim.

    YanıtlaSil
  2. tek başına tutsan bende seninkine salça olurdum amma.

    YanıtlaSil