26 Ağustos 2010 Perşembe

Dün Gece Bir Rüya Gördüm

Emre Kınaytlan, Pelin Batu 'nun requiem for a dream çakması filmi değil. Gerçek bir hikaye, dün gece bir rüya gördüm, vallaha bak. Ama katmansız. Düz rüyalardan.

Çok sevdiğim kız arkadaşlarımdan birisiyle geziyordum ben rüyamda. Ama nasıl bir geziş. Ordan oraya, hop buraya, hop hop şuraya. Bulunduğumuz hangarımsı mekanı dört dönüyorduk adeta. Ama problemler yakamızı bırakmıyordu. Rüya bu ya, biz dünyada kalan son iki insandık. 28 x sonra filmlerinin birindeydik sanki. Ve o an arkadaşımdan gelen itirafla nasıl sarsıldıysam, sıçrayarak uyandım, türküler eşliğinde. Reel dünyada da ara ara erkek olduğunu ve pipisi olduğunu iddia eden bu arkadaş, rüyada yemin billah ederek anlatıyordu bu durumu bana. Sanırım bu konuya da son iki kişinin insan neslini devam ettirme içgüdüsünden gelmiştik. Önce göğüslerini gösterdi, bildiğin bendeki işlevsiz memeydi. Sarsıldım, ama büyük göğüs sevmem engel değildi neslimi devam ettirmeme. Sonra pipisine getirdi lafı. Korktum. Var diyordu gözyaşları içinde. Ve elini şortuna attı. Tam belgeleyecekti ki,

eyağında kundura
eeyağında kundura
yar gelir dura dura ey
sineme vura vura ey..

Yan taraftaki inşaatın ustalarının birinindi ses. Öyle uyandırıcı, öyle kendime getiriciydi ki ses. Uyandım. Daha da uyumam dedim.

Rüya'm Hayrolsun.


Öylesine gerçekti ki rüya, hemen ardından bir Inception Topacı edinmeye karar verdim. Kabuslar korksun artık, ben değil.

2 yorum:

  1. tamamen bir bilinçaltı rüyası, korkma. kıçın açıkta kalmış derler ya, ben de sana diyorum işte.
    ha bi de, i like the öyle uyandırıcı, öyle yerine getirici ses. süreya çakması senie.

    YanıtlaSil
  2. bu yaz gecelerinde örtünerek uyumak ne mümkün zaten. ayrıca cemal süreya sevgimi çakmalıkla suçlaman ve hatta soner sarıkabadayıvari bir senie telaffuzun beni yaralar, kırar, paramparça eder.

    YanıtlaSil