31 Ağustos 2010 Salı

Ben Küskünüm Dizi Sektörüne: Bıyığına Sıçayım Bülent

Geçenlerde oturduğum cafenin karşısındaki mekanda bir hareketlilik oldu. Toplaşan insanları görünce kavga olduğunu düşünüp, hiç dönüp bakmadım başta. Sonra arkamdan yükselen dev ışıkla irkildim. Bir de baktım, ne göreyim? Bülent İnallar, Belgüzar Koreller havada uçuşuyor. ''N'oluyor la burda'' şeklinde bir bakış attığım yan masa insanı durumu açıkladı. Dizi çekiyormuş dayıçolar. İçimi kaplayan heyecanı anlatamam sevgili okur, falan demeyecek kadar cool bir insanım. Ama şaka maka tv dünyasına attığım ilk adım oluyordu, arkam dönük olsa da. O bölümde ki mavi gömlekli ben olacaktım. Neyse, başladı abiler sahneye, insanlar kameraya bakmamaları yönünde uyarıldı falan, derken sahne bitti. Evde bu durumu çoşkuyla anlatışım ebeveynlerimi bir heyecan dalgasına gark etmiş olacak ki, dün dizinin yayınlandığı saatte hepimiz atv ekranları karşısındaydık. Benim sahnem yaklaşıyordu olay akışından anladığım kadarıyla. Bıyıklı (bülent inal) ve kankileri akşam içmeye gidelim diye konuşuyorlardı. Ekip tamamdı. Arkalarında durduğum amcalardı bunlar. Ben aha geliyorlar, aha çıktılar, ahanda... çığlıklarıyla evi inletirken, sahne bir çırpıda akıverdi. Ve bıyığına sıçtığımının gövdesi benim naçiz vücudumu tamamen kapatıyordu. Hepimiz yıkılmıştık. Sonra annem çay yaptı, içtik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder